Wednesday, September 18, 2013

Blog Sebagai Pendapatan Sampingan





ekceli baru je nak tutup blog nak disconnect broadband dengan tujuan untuk focus dengan esaimen pemberian Tuan dekan. Tenampak pulak segmen abang ben. Berusaha jugak untuk tahan diri tapi tak mampu lah sebab tajuk dia bezt sangat. Takpe kita join. Kita join untuk kali ni. ihih.

Cakap pasal BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN ni memang interested sangat sebab memang tengah menjinakkan diri dalam membuat pendapatan sambil berbelog. So far apa yang aku buat aku jual baju. Jual pre-love item. Jual shawl dalam blog. Taklah banyak sangat untuk seseorang bergelar amatur ni sekadar baru nak menjinak-jinakkan diri kan lepas tu buat dropship aje pun. Tapi it is more than enough for me dan sudah terbukti ramai blogger-blogger yang sudah berjaya dengan hanya memasarkan produk mereka melalui blog. Sape rajin mesti dapat hasil. Lepastu ada jugaklah sign up 8share share share iklan semua tu pun pendapatan jugak tu. 

Tak cukup dengan itu, segala hobi men-shopping online yang boleh tahan dasatt jugak tu pun boleh menyumbang kepada pendapatan. Lepas beli barang dari online shop slalunya mesti akan review dekat blog. So, boleh la rekemen kan kat orang lain jugak kedai-kedai yang jual barangan best-best. Pendapatan jugak tu tapi pada owner kedai tersebutlah. Barang yang baik apa salahnya kita kongsi-kongsikan kan. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol