Wednesday, June 11, 2014

Troll lawak



Banyak-banyak troll ni ceq ghasa oghang kedah paling comey skali. Cakiak cakiak. ahahaha







hahahaha. yang ni lawak. Aku suka dielek sabah. Tiap kali nak try cakap sabah mesti kene gelak dengan member-member sabah. ciss tak supportive langsung. Apa kau ingat aku nda pandai cakap sabah? aku bulih bah. Kau aja asik bilang bidak bidak. Tunggu la nanti aku kawin sama orang sabah. haha jadiik tak jadik takk? anyone sabahan here meyh la jadi cikgu kitaaa



Sedih lah jadi pencuri macam ni. Kene berguru lagi ni dik



Masa skolah rendah boleh lah. Skarang zaman u ni kita kasi panjang itu leher sama besarkan itu mata baru takda evidence. teheee. 



Aku rasa troll cemni memang da jadi viral sejak dua menjak ni. Sapa-sapa yang tak amik port memang tak awsome langsung. Silalah pindah ke planet lain. kekeke. To degree student yang tengah berjuang untuk final exam sepanjang bulan ni, smoga berjaya. Ingat mak abah konpem lulus dengan jayanya. Bezt of Luck!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol