Thursday, January 28, 2016

2016 - Toughest year

Assalamualaikum.

Aku mulekan entry pertame setelah setahun tak menaip dengan kekecewaan sebab tak dapat BRIM. heyy #manehaksaye #ingatoranggajidueribunicukupketakcukuptau. cehh. Aku harap 2016 ni dapat la menabung banyak sikit since tahun lepas aku banyak berjimba konon reward kat diri sendiri la kan baru habis blaja. Tapi nampak macam angan-angan minah jenin je bila tengok ekonomi Malaysia ntah cemana ntah sampai increment kitorang tahun ni kene cantas 50%. Bonus tak dapat penuh and banyak lagilah malas nak cakappp. It will be the most challenging year especially fresh graduate yang mula kerja. Bertabahlah kalau rezeki tak kemane kan? 






Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol