Thursday, January 28, 2016

2016 - Toughest year

Assalamualaikum.

Aku mulekan entry pertame setelah setahun tak menaip dengan kekecewaan sebab tak dapat BRIM. heyy #manehaksaye #ingatoranggajidueribunicukupketakcukuptau. cehh. Aku harap 2016 ni dapat la menabung banyak sikit since tahun lepas aku banyak berjimba konon reward kat diri sendiri la kan baru habis blaja. Tapi nampak macam angan-angan minah jenin je bila tengok ekonomi Malaysia ntah cemana ntah sampai increment kitorang tahun ni kene cantas 50%. Bonus tak dapat penuh and banyak lagilah malas nak cakappp. It will be the most challenging year especially fresh graduate yang mula kerja. Bertabahlah kalau rezeki tak kemane kan? 






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol