Tuesday, July 17, 2012

3 hari lagi nak ramadhan..!

 
      heyakk, today is wednesday but no w0rdless2. Banyak bende nak ceghite. Hari ni abah cuti. Nope abah amik cuti. Sejak dua tiga empat limablas menjak abah dah nak pencen ni dya selalu amik cuti. kenape ?? sebab semalam pokok-pokok  yang di order untuk rumah baru da sampai. Rumah belum siap pokok da sampai dulu jadi terpksalah letak kat rumah lama yg skarang ni dulu.  "So hari ni abah nak tanam pokok, jom adik teman abah". semata-mata? haha boleh jer la aku pun da lame tak bercucuk tanam. Tak sabar rasanya nak ade rumah sendiri. Nak buat bilik full of purpLe and pinK like a princess..aww gewdikz nyah. hoho tamuh la ban pink ban! Aku bukan pinkish aku purplish. Orang-orang purplish lagi berjiwa kental dari pinkish rasanyer. Oh lepas ni entry ni pun mesti kene ban by fan-fan fanatik pink..haha maaf maaf gurau di pagi hari. :P

                                               ----> ade peminat contact lense ta..? cer klik sini <-----

     
        So lepas ni aku akan jadi orang kampung sebab rumah baru kitaorang kat area kampung. Gadis desa la aku pasni peweet! Mula-mula mak nak beli rumah teres jer nak dok semi-D katanya. Tapi aku tanak la. Aku ta suka rumah teres. sempit. Terkepung jer rasenye. Takde laman. Kalau nak jalan-jalan pun area taman perumahan ada ape?? so aku cadangkan suro beli tanah kat kampung-kampung berdekatan then kita buat rumah baru best. Baru nanti dah besar kalau balik kampung memang balik kampung betul-betul. Baru nanti anak-anak aku suka balik rumah mak and abah sebab betul suasana kampung..haa?? suka tak suka? suka kan..terus dorang setuju..ekeke. Tapi raya puasa ni tak sempat la raya kat rumah baru tak siap lagi. Raya haji nanti insyAllah. Maka dengan itu lah aku da siap-siap book flight ticket untuk balik raye haji ni. hihi mahal pun mahal la. Nak balik jugak. Awak kene faham Raya kat perantauan itu tak bezt oke. Nak nak lagi masa dengar takbir tapi suasana dalam bilik kat k0lej tibe-tibe boleh terbau pulak mak punyer rendang ayam..mak aih. memang tekanan prasaan la kan lepas  tu.





pandai pulak abah pilih . Kalau suruh pilihkan bakal menantu hensem jugak tak macam pasu tu?
tak hensem tanak kawen! hakhak kaw ingat yg hensem tu nak kat kaw? sudah la..hentikan.



rase macam nak amik water colour arh cat cket bagi kale2 pasu tu.acaner?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol