Thursday, September 6, 2012

Bloglist HASRULHASSAN.COM




Pagi ni bangun awal. Tapi tak lah awal sangat 30 minit awal dari biase je hewhew~ 
Mula-mula mesti sarapan dengan blog. Menu wajib sepanjang cuti semester. Ntah dapat amalkan ntah tidak start minggu depan. Tertarik dengan satu entry ni. Kira macam segmen la jagak. Bloglist HASRULHASSAN.COM  . Buat satu entry yang merujuk kepada blog ni - anda boleh tulis apa saja , sama ada nak bagi pandangan, nak review, nak bagi pujian, nak promo tentang bloglist ini atau apa sahaja asalkan dapat backlink ke blog HasrulHassan ini. Dan jangan lupa, masukkan blog ni dalam bloglist anda ye ^_^.
Ruangan terhad untuk 200 orang saja. j0m!










4 comments:

DAIRI FARISHA said...

Selamat berkenalan. Saya datang dari segmen yang sama. Dah follow awak..jom la follow saya pula ->>http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

McNa said...

dari segmen yang sama
sambil2 tu
jom join JOM SINGGAH GIVEAWAY
http://www.jomsinggah.com/2012/09/4th-jom-singgah-anniversary-giveaway.html

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. salam perkenalan

http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Mia Liana said...

datang sini dari segmen yang sama... dan follow

http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol