Friday, September 7, 2012

Entry untuk.....



Bila semua social network membuat pasal dengan aku, bloglah tempat mengadu.. Facebook dah aku abaikan, twitter dah aku deactivate kan memang sah-sah aku ada blog je lah. This is my territory. Aku leader. Aku pengawas kat sini o_O Jangan ada yang berani-berani nak tentukan ape aku patut tulis dan apa yang tak patut. Dan jangan ada yang nak decide sape boleh jadi follower aku and sape yang tak boleh. Rimas. Rimas sangat.

Lepas kes hari tu. Aku realize ape sebenarnya yang kau mahukan. Aku bagi je lah. Aku malas nak gaduh . Aku buat-buat faham je yang kau tu tak boleh hidup kalau tak bermesra-mesra dengan jantina opposite kau. Aku pun tak pernah halang kau, cuma kalau berlebihan tu aku perlu tegur untuk kepentingan bersama jugak. Tapi aku pulak yang dituduh sebab tak pecayakan kau. Tak pelah. Tak pelah. Aku malas nak gaduh. Terbeban perasaan aku kalau lama macam tu. Mengalah lah. Aku tak ambil tau dah pasal kau. Sebab aku tak nak sakit hati dah. Maka dengan itu. Aku harap kan kau jugak jangan nak persoalkan apa aku buat.Yang penting aku masih jaga semuanya. Jaga kau, jaga aku, jaga kita.

Jangan persoalkan apa-apa. Aku dah penat. Terlampau penat. Bagi aku ruang untuk bernafas. Aku mahu oksigen .



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol