Friday, September 7, 2012



Tercatat lagi satu babak sedih dalam hidup ni. Memang macam tu. Susa sangat rasa gembira tu nak stabil. Bila da start oke. Dia senget balik. Macam Jongkang - jongkit . Aku try google translate word tu tadi, skali keluar 'protruding Jongkit'. Eh tetibe. Ke aku describe salah nih. Ntah la dari kecik memang panggil jongkang jongkit. Back to bisnes hmm..Teringin sangat nak luahkan rasa. Nak spill everything. Rasa dah tak larat nak simpan. Tapi sape lah nak dengar. Segala yang terbuku kat hati ni takde sape tanye.

Aku memang berterima kasih lah kepada pencipta blogspot ni. Bila saat aku rasa story kat manusia ni doesn't work, blog la aku carik. Even still tak boleh betul-betul luahkan rasa hati ni. Yelah, alam maya kan semua orang boleh baca. Tapi still oke. Atleast ade 'something' yang boleh dengar apa aku nak cerita. My blog is my good listener. Sebab tu aku sayang dia ketat-ketat. Apa aku cerita dia dengar je tanpa sebarang negative comment. boleh erk macam tu..? boleh je hewhew. Kadang- kadang tu yang kite perlukan. Tak perlu cakap apa-apa. Cuma tolong dengar je.

Lagi satu luahkan prasaan kat blog pun bagus aku kira. Sebab kalau tajuk tak bagus orang tak baca kan? Maka alhamdulillah la di situ. Tak delah aku malu sangat nak meluahkan rasa. Tak macam facebook kalau update status banyak-banyak cket confirm aku jadi manusia paling menjengkelkan dalam Malaysia. Maka blog  adalah pilihan bijak. Teringin nye nak cerite..tapi....hmm




4 comments:

  1. for me, kalau rse stress sgt2 n tak tahu nak citer kat spe, sy lebih suka tulis diary sampai panjang berjela..puas hati!..hehehe

    btw,if u want to share ur problem with me, boleh jugak!..no problem!.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiqa kite pun ade diary jgk.. ^_^ tp slalu kene hati2, mak kite suke curik2 bace..haha! tu yg malas cket tu. simpam dalam hati je semua prob last2 diri sendri yg stress..hewhew.
      thankz :)) nnt senang2 kite sembang2 eh kat fakulti ^_^

      Delete
    2. haahaha..comel jek mak!..
      insyaAllah..nnt jmpe tegur2 lar..(:

      Delete
  2. Hai dtg sini BW, salam kenal
    http://asmarpunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol