Thursday, September 27, 2012

WiLL be away foR a few days


     
   Will be away for a few days. Tak syoknye bila ada kekangan masa. Blog baru renovate ni pun tak sempat explore lagi. Ya Allah andai boleh mintak, nak mintak je ade lapan hari seminggu. Takpelah mungkin awal sem je kot banyak kerja. Pape pun nak ucap thanx sesangat kat Cik Ayu Barbydol sebab renovate kan blog kite jadi purplish macan ni..hehe. Nak buat sendiri memang tak reti lah. Belajar tutorial pun haram..Give up setengah jalan. Tak kuasa nak hadap laptop lelame . Thanx ye..cantik! Owrite nak berangkat ke Lundu. Tunggu next entry ye. Have a gud day beautiful creature ^_^











Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol