Sunday, February 24, 2013

Me senior. U junior. oke?







Bila kita dah jadi senior,  apa benda paling bezt boleh buat pada junior? Layan adik-adik dengan penuh kasih sayang? Tolong  dorang buat assignment? Hoho  no way. Kakak ni ade darah kaum kerabat mak tiri Cinderella okeyh, maka haruslah membuli kan. Kihkih. So destinasi tempat pembulian adalah di Siar Beach Resort Lundu, Sarawak.




"Kalau nak pegi next game sit up 5 kali pumping 5 kali. kalau tanak buat siapp korang" hahaha evil gila

Eh engkau pecaye eh aku yang kechell ni boleh membuli? haha Idok le. We as a student representative bagi fakulti ni kitorang just set up satu event macam family day lah, main sukaneka and BBQ untuk junior-junior dengan harapan dapat hapuskan jurang between us. Since most of us banyak guna manifesto ni masa pilihan raya fakulti hari tu, we all kene la kotakan janji kan. So here we are! In this event we all same-same play game together, eat together so that they will feel comfortable with us. wahh gitu. Tapi ini untuk course Human Resource.  Aku join jer lah saje nak support. Untuk course aku cognitive science dua minggu lagi.



Tengok da kena denda pun senyum lagi pulak. Bagus betul!


 

Barisan senior-senior FSKPM. And the most popular award goes to...yang baju merah la kan who else?? haha!




 Hehe senyum lebau begamba ngan laki eh. Miang tahap brape lah ni :P
btw, nama dia Tung Fatt, panggil Ah Fatt, Chinese guy, cute seyh.

Aku dengan Ah fat jage checkpoint yang same untuk second game. By the end of this event tibe-tibe dia hulur tangan sambil cakap thanks. Aku dah tak keruan dah nak sambut tak ni nak sambut ke tak. Nasib baik dia perasan kekeliruan aku di situ and cepat- cepat dia kata 'oh tak boleh ye sory sory'. Hoho. So untuk cover rasa bersalah aku, aku ajak la dia  ambik gamba bersame..hehe..taraa terhasil la gamba ini ^_^



This is what we call the greatest of the almighty



Cantik kan ciptaan Allah :')






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol