Sunday, June 9, 2013

Sedih..Facebook Page kene block.


Beberapa hari ni sedih sangat. Sedih sampai tak lalu baca buku. Kalau buku bukan takat tak lalu mual pun ada jugak :P Kalau dah nama student, tak bergelumang dengan buku nak bergelumang dengan ape? tanah? lumpur? mohon buka kandang kerbau sekarang juga dan berhenti belajar. wahh  nak beli baby kerbau pun tak mampu tahu. 

Hmm macam ni cerita nya, aku tataw apa masalah facebook skarang ni sampai dia tak bagi bukak aku punya  page. Memula  dorang detect ada orang lain yang guna page tu tapi bukan aku then dia mintak la supaya secure acc macam ni.



Tapi masalahnya dah buat banyak kali dorang still tak send code tu. Lepas tu aku report la lepastu dia mintak goverment ID yg ada gambar and state nama penuh dgn birthday supaya dorang bleh proses and buat aku bleh log in macam biasa.Tapi macam takut je nak bagi IC so aku send la student ID, ala universiti punya kad matrik tu. oke la tu ada nama penuh dengan gambar ape. Dah send lepastu still tak boleh log in, dia suruh send lagi then aku pun send buat kali keduanya but still sama jugak. Frust tahu. Sedih sangat siryes. Cuba bayangkan blog korang yang dah beribu follower tu lepastu tetiba kena block then tak boleh bukak dan korang kene start dari bawah balik. sedih tak sedih? hmm oke dah puas dah cuba merayu supaya dapat balik page tu tp Facebook tak layan pun. Even page tu takdelah ramai sangat liker tp sayang dia sangat-sangat tau. Sedih sangat. Takpelah takde rezeki agaknya. :( tsk tsk

Kepada yang baik hati dan punya masa lapang, J0m LIKE page ni.
Terpaksa buat yang baru. Takpe takpe mesti ada hikmah kan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 

Copyright 2016 © LabyRinth. Design by Ayu Barbydol